Byta ut min kollega? Det är frågan.

Nu är jag otroligt arg igen på min koollegga! Hon förstår inte hur det känns. Jag som alltid har trott att vi är tvillingsjälar och ska vara tillsammans livet ut men nu vet jag inte längre, ska jag skaffa mig en ny koollle? Allt är bara så fel just nu. Kollegan har svikit mej  och jag kan inte bara sitta här och lyssna på det hon säger. Jag gråter inombords men jag kan inte hålla det inom mej längre jag måste berätta för min kollega hur det känns, hur det känns att hon har svikit mej. Allt jag vill känna nu är en klapp på min axel och höra en röst som säger: det går bra, det går bra. Men frågan är om det någonsin kommer bli bra igen.....................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0