En dag utan min Kollega, är ingen dag värd att leva...

Jag var så lycklig, jag skulle få träffa min kollega. Jag såg henne sitta där, vacker som en dag.
Genast ropar jag på min kolle.... Det enda jag får till svar är en blick. En blick tommare än natten.
Blicken sade mig att något var på tok. Alldeles på tok..
Jag fick snart svaret, Kollegan var sjuk.
Är min kollega sjuk blir jag sjuk. Mitt hjärta blir sjukt, jag kan inte andas utan att det hugger som knivar i hjärtat.
Det slog mig : Kollega har fått svininfluensan!
Jag tror aldrig att jag varit sååå rädd. Håret på mina armar reste sig, hjärtat klappade i hundratjugo.
Jag kippade desperat efter luft.

Men kollega, du blir frisk. Du klarar det här. Det går bra det går bra.
Dagen har varit så tom, så ledsam´... Jag har vänt mig om för att ropa ditt namn.. Men du har inte varit  där.
Detta får inte hända igen ?! Bli frisk nu älsklingskollega!


Kommentarer
Postat av: Carroe

Töntig blogg

2009-06-04 @ 18:30:02
Postat av: Mindou

du e patetisk

2009-06-17 @ 00:53:12
URL: http://mirandagehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0