EN URSÄKT

Jag är otroligt ledsen just nu. .....Jag har just pratat med min kolle bolle nu i snart 40 minuter men jag har gjort någonting hemskt. Så hemskt att jag inte vet om min kollega kommer förlåta mej eller inte. Kolle om du läser detta så vill jag bara säga förlåt, förlåt för allt. Det var inte meningen att det skulle bli så här men du gav mej inget annat val, jag var så besviken på dej. Vad som händer nu kan ingen veta, varken jag, min kollega eller ni andra kollegor där ute. Snälla be en bön för oss innan ni går och lägger er, och håll tummarna för att allt ska bli bra igen.

Man vet ju aldrig det här är kanske sista gången jag skriver här på bloggen om ni inte gör det.

Var rädda om era kollegor ikväll och drick inte för mycket. Kom i håg, om ni förlorar er kollega förlorar ni en del av er själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0