kollega pratar

åhhhhhh en kooollllega en kooooolllleeeggggaaaa åh underbar dag med min lilla kollega hej svej nejdå nejdå,heliga natt heliga natt heliga naaattten i stu gugugu, vad du skriver kollega, vad skriver du för någonting, svennebanna, åh du skriver ju ett inlägg, dumdumdumdumdumdumdumdumdudududduuuuuumm, vad gör du då? vad gör du nu då? dudud nej men vad trevligt då! hur känns det då? Vad trevligt då, vet du vad jag just har gjort, okej, okej svennebanan svennebanan, har du publicerat det, amen åh åh, vet du vad jag precis har gjort, jag har precis laddad upp en bild på ensid, du är så segt, du uppdaterar ju hela tiden, svennebanan, så seg, svennebanan, är du det, du är så duktig kollega du skriver som en häst i galopp, jag ska bara gå in på swedbank, men du är ju inte alls klar, oke okej, aha, det var värst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0