Kollegornas upptäcktsfärd!

En kollega är inte något man bara hittar, en kollega är en som man alltid vet har funnits. När jag föddes var jag 0 år gammal (Ganska ung alltså) och det var då jag först förstog att jag hade en underbar kollega som jag kunde dela mitt liv med. Nu vad är det, hm 14 ½ år senare sitter jag här och jag vet att jag skulle aldrig ha klarat av att leva utan min kollega. Min kollega är mitt allt. Imorgon ska jag, min kollega och en medarbetare springa iväg. Det kommer bli helt fantastiskt roligt och mycket lärorikt. Det är så att jag och min kollega har aldrig varit på detta ställe tillsammans så det ska bli roligt att se hur vi hanterar situationen. Nu undrar ni kollegor där ute: Vad ska de göra? Vad ska de egentligen hitta på? Men nu är det så att jag inte ska berätta för det här är en speciell dag för mej, min kollega och en medarbetare och jag vill inte att någon ska förstöra denna dag.

Nu under veckan har jag skrivit en låt till min kollega bara så att hon ska förstå hur mycket hon betyder för mej.
Här kommer en del av texten:
You're my world
You're the moon and stars above

Ja ni förstår hon är min kollega och kommer alltid att vara det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0